wtorek, 15 lutego 2011

Obrazki, róże i wyróżnienia

Ten wielki bukiet róż otrzymałam od mężula na drugą rocznicę ślubu, która była wczoraj:) Pachną tak cudnie, uwielbiam świeże kwiaty:) Musiałam się nimi pochwalić!

Dziś kolejny miły dzień, także dlatego, że otrzymałam pierwsze moje wyróżnienie! Dostałam je od Myszki87, za co bardzo serdecznie dziękuję!

Zasady przyznawania wyróżnień:
1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
3. Umieścić na swym blogu odznaczenie.
4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

Tak więc owo powyższe wyróżnienie z przyjemnością przyznaję (kolejność przypadkowa oczywiście:):
1.Beacie z  Manufaktury
2.Mili i jej Magicznego Domu
3.Ani z Na Tarasie
5. Ani z Haftowanek
6.Ginie z Galerii Giny
8.Karolinie z Tuxikowe

To są blogi, które najczęściej odwiedzam,wszystkie dziewczyny to kobiety wspaniałe i utalentowane, czytać ich zapiski, to dla mnie wielka przyjemność!

A oto obrazki dla Calineczki:) Już wiszą nad łóżeczkiem i co najważniejsze- podobają się jej!

Chcę jeszcze zrobić kolejne dwa, szukam tylko odpowiednich motywów:)

Popołudnie należało do porządków kuchennych oraz pichceniu pyszności. Teraz, gdy maleńka już nie jest taka maleńka i umie się zająć sobą, ja znów odżywam w mojej małej kuchence, bardzo mnie to cieszy!
W ogóle dziś czuję się jakoś tak wiosennie:) Wiem, gdybym otworzyła szerzej okna i poczuła ten mróz, to bym pewnie poczuła się zupełnie inaczej hi hi, ale to słońce mnie powala na nogi, daje takiego kopa!

Więc wracam do pracy, czeka na mnie anielskie pudełko decu,
ściskam Was mocno!

7 komentarze:

Mira pisze...

Po pierwsze gratuluję drugiej rocznicy ślubu. Czuję się strasznie staro mając w tym roku okrągłą rocznicę, również z dwójką, tyle że z przodu :)
Po drugie gratuluje wyróżnienia. Zasłużyłaś.
Po trzecie, dziękuję za przekazanie go mojej skromnej osobie. W takim towarzystwie jak pozostała dziewiątka, to prawdziwy zaszczyt.

Kasia pisze...

świeże kwiaty lubi chyba każda kobieta :D
u mnie jakbym otworzyła okno to chyba bym się przekręciła z zimna :( szykuje się -20 w nocy
słodkie obrazki tworzysz maleńkiej :))

Annasza pisze...

Śliczne obrazki :) Dziękuję za wyróżnienie, miło mi, że o mnie pomyślałaś :)) Z synkiem troszkę lepiej, leczymy się, dziękuję za troskę :)

Sentimental Living pisze...

Ewciu! Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło! Życzę wszystkiego dobrego i samych cudownych chwil w kolejnych latach małżeństwa!!! Pozdrawiam serdecznie!

Ela pisze...

Gratuluję rocznicy i wyróżnienia :)
Obrazki śliczne:)

Karolina Kowalkowska pisze...

dziękuję ślicznie za przyznanie wyróżnienia :)

Anna Kowal pisze...

cudowne obrazki!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates