poniedziałek, 14 listopada 2011

Mglisty dzionek

Rano odebrałam z przemiłą wiadomość od Skimmii- otrzymałam od niej wyróżnienie, bardzo dziękuję!!!
Jestem wzruszona nie tylko każdym wyróżnieniem, ale także komentarzem- bo to znaczy, że czytacie, że jesteście!:)
I znów mam napisać 7 rzeczy o sobie:)))
hmm
uwielbiam jeść świeże pieczywo
boję się wysokości i szybkich wind,
jestem leworęczna,
śpioch ze mnie,
płaczę ostatnio nawet na reklamach związanych z dziećmi:)),
uwielbiam pizzę z pepperoni i oliwkami i mołdawskie wina,
kocham morze:)

Trudniej będzie w wyróżnieniem ulubionych blogów:)) 15 ma ich być:
1.Ewa z Przytulnego Domu,
2.Madgalena Anielina,
3.Ela z Czary Mary z materiału,
4.Ania z Jeszcze więcej czeka gdzieś
5.Asia z Asia-majstruje,
6.Kasia z MadeinKasia
7.Deco-Pasja
8.Bizuteria z filcu
9.TuKafka z Nocne szycie tuKafki
10.Ars Decoria
11.Mili  z Magicznego Domu
12.Kasia z Pracowni Ino Ino
13.Joanna z Mglistego Snu
14.Jasmin  z Zapachu Jaśminu
15.Ambrozja

Pozdrawiam Was gorąco!:)

2 komentarze:

skimmia pisze...

O proszę tez lubisz spać hi hi to tak jak ja ;-)
Oczywiście że podczytuję :-) czasami żałuję że nie mam więcej czasu bo chciałabym więcej komentować ale staram się jak mogę :-)
pozdrawiam cieplutko w ten zimny już dzień ...

Annasza pisze...

Jestem z powrotem, zaglądam i podziwiam, witaj Ewuś, pozdrawiam i przesyłam moc buziaków :))

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates