poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Perłowy komplet, nowe Krople,inne różności

Jak mróweczka:)
ale mam taką wenę, że nie mogłabym z tego nie skorzystać!
Dzisiejszy dzień bardzo udany, najpierw buszowanie w sklepie, czego wynikiem był zakupiony kolorowy filc hurra!
A potem zakup....świeżutkich małosolnych ogóreczków! Tak przepięknie pachną wiosną, że każdy włos staje mi na głowie z rozkoszy:))) (ach ta ciąża co?:))
Przemiłe popołudnie Moje Drogie, oj przemiłe- słońce świeci na policzki, bo akurat przeszło na stronę salonu, cisza, zegar tyka, Bilbo grzeje mi stópki, a Lenka szaleje w brzuszku:)
aha, zapomniałabym pokazać moje nowe cudeńka:

Są piękne, krople są duże, transparentne:) Kwintesencja elegancji:)

Wiosenny misz-masz z opalizujących owali, szkła weneckiego i koralików jablonex- także opalizujących:)

Różowo mi!:) Perłowa masa, różowy marmur i koraliki jablonex:) Fajnie wyglądają w uchu:)

Przesłodkie frywolitki z perłowymi kropelkami:)

Zielono mi:)

A te komplety idą u mnie jak woda:)) Tym razem wersja full wypas- aż trzy bransoletki w komplecie!:)

Pewnie jeszcze dziś pojawią się wszystkie nowości w sklepie więc zapraszam jak zwykle serdecznie Moje Drogie i cieszę się, że powiększa się grono odwiedzających mojego bloga, to bardzo miłe!:)
czuję się wręcz wyróżniona, tym bardziej,że blog jest dość nowy, co to jest parę miesięcy pisania w porównaniu do innych Szanownych Koleżanek:)

Pochwalę się, że dziś zaczęłyśmy z córeńką 26tc! Czyli 6,5 miesiąca ciąży już za nami, czas pędzi:)!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates