czwartek, 5 stycznia 2012

Wyniki Candy i Kolejne Candy, na które zapraszam!!!:)

Kochane,
zanim ogłoszę wyniki koralikowego Candy, chciałabym ogłosić....kolejne Candy:))
Okazja? Niedługo nasza druga córeczka pojawi się na świecie, pewnie za maksymalnie 6 tygodni, więc będzie co świętować:)
Candy tym razem materiałowo- serwetkowe:) Duużo przeróżnych materiałów i równie wiele pięknych serwetek do decoupage'u:) Zapraszam serdecznie!
Losowanie 1 lutego!
A teraz spieszę z wynikami!
Wygrała...JUSTYNA! Czekam na adres do wysłania paczuszki:)) Pisze proszę na maila:biuro@twojeulubione.pl. Gratuluję!!!:)))

          Justyna pisze...
Bardzo bogate candy, nie mogę przejść obok niego obojętnie :) Może w końcu zrobię sobie jakieś kolczyki a na początek taki pakiet strasznie by mi się przydał. Pozdrawiam!  Ściskam Was ciepło!!!:))) Ewa

181 komentarze:

Jotkaa pisze...

Ojej jestem pierwsza! Zapisuje się na kolejne candy, może teraz się poszczęści :)

betinaa40 pisze...

Ustawiam się w kolejeczce, może tym razem się uda :-)
Gratuluję zwyciężczyni :-)

Arleta pisze...

W poprzednim candy mi sie nie udało, może teraz mi sie poszczesci:). Banerek u mnie na blogu. Pozdrawiam

ewa zła pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ewa zła pisze...

A czy tym razem bezblogowcy-
obserwatorzy mogą brać udział??
Na wszelki wypadek stanę w kolejce

niedobra.ewula[małpa]gmail.com

Chaga pisze...

kolejne słodkości :), zapisuję się i spokojnie czekam.

pando-ra pisze...

Gratuluję wygranej:)
oczywiście się zapisuję!:)

Maja pisze...

I ja jestem chétna!
Zapraszam tez do siebie na candy:http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

EweliArt pisze...

oczywiście się piszę:)

GabArte pisze...

To od nowa w kolejce sie ustawiam:) Pozdrawiam:)

Misioka pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i oczywiście zapisuję się na kolejne Candy choć bardzo ubolewam, że tamtego nie dane mi było wygrać :) Zapraszam też na Candy u siebie http://misioka.blogspot.com

rocktechnika pisze...

Brzydkim zbiegiem okoliczności przegapiłam Twoje poprzednie candy i strasznie tego żałuję, więc czym prędzej zapisuję się teraz! :)
Banerek na blogu codziennym: www.swiat-roccki.blogspot.com

Anka pisze...

Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :) Tym razem nie staję w kolejce, ale życzę szczęścia innym :) Pozdrawiam serdecznie :)

AnioleQ7 pisze...

Staję w kolejce po te cudeńka !!

Renik pisze...

Ja po prostu dziękuję za zabawę! I gratuluję zwyciężczyni! :) Kolejne candy jest piękne, ale nie szyję, decoupage póki co też jest mi obcy, więc niech zapisują się osoby, którym te cukierasy bardziej się przydadzą. Pozdrawiam!

Calypso pisze...

Wielkie gratulacje zwyciężczyni!! No i przy tej okazji ustawiam się w kolejeczce po cukierascy:)))
Słodki ten suwaczek z maluszkiem i coraz mniej czasu zostało do finału:)) Mam nadzieję, że czujecie się świetnie a starsza siostrzyczka już nie może się doczekać:)))
pozdrawiam

Ferek pisze...

Zapisuje sie, moze tym razem los sie usmiechnie. o widze ze w podobnej sytuacji jestesmy :) u mnie za okolo 8 tygodni bedzie nastepna dziewczynka.

Aleksa pisze...

Ojj szkoda, że mi się nie poszczęścilo. Może tym razem będzie lepiej. Pozdrawiam! ;* FlashArt.blog.onet.pl

Aninkowo pisze...

jeśli jest materiał to nie można nie spróbować :) zapisuję się grzecznie i trzymam kciuki za szczęśliwe rozpakowanie :*

Татьяна Величко pisze...

Ух ты,какая конфетка!А вдруг повезет?!))
http://katakliptiko.blogspot.com/

SkySweet pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
SkySweet pisze...

Wow kolejne prezenty! :) Oczywiście ustawiam się w kolejce, materiały bardzo by mi się przydały :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Agnieszka pisze...

Gratuluję i zgłaszam się do kolejnego Candy:)

Majek pisze...

Zwyciężczyni gratuluję, a Tobie dziękuję, że mogłam wziąć udział w zabawie :)
I bardzo chętnie ustawiam się do kolejeczki =)

Dotka pisze...

Zapisuję się z wielką przyjemnością po cukiereczki ;)

jagodaj pisze...

gratuluję Justynie:)

lemontree pisze...

Znów jest na bogato, więc warto warto po raz kolejny spróbować szczęścia :) Zapisuje się!
Pozdrawiam ciepło
Magda

Marzycielka pisze...

Chętnie bym wygrała te piękne materiały i serwetki :) Byłaby to niezła mobilizacja do sprawdzenia się w nowych technikach :)

Pozdrawiam i życzę radosnego oczekiwania na Córeczkę i jeszcze radośniejszego z Nią spotkania :)

shoo_home pisze...

Пошла учить польский язык! Конфетка шикарная!
http://shulgan.blogspot.com/

eniutek pisze...

Gratuluję Justynce i oczywiście zapisuję się na Twoje nowe candy .
Trzeba uczcić nowego maluszka :)
Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia w Nowym Roku 2012 :)

KaSiA pisze...

Gratuluję wygranej a teraz zgłaszam się sama! :) Poluję na te materiałki! Już wiem do czego bym je wykorzystała!

KaSiA pisze...

Gratuluję wygranej a teraz zgłaszam się sama! :) Poluję na te materiałki! Już wiem do czego bym je wykorzystała!

Haftowane Prezenty pisze...

Gratulacje dla szczęściary i oczywiście, że zapisuję się na kolejne candy. :)
Ale fajnie, że maleństwo już niebawem przyjdzie na świat. Tak bardzo lubię takie malutkie dzidziusie. Aż chciałoby się mieć takiego jednego :)

Asik pisze...

Wow, cudowne candy :)
Chętnie ustawiam sie w kolejce :D

Maria pisze...

Ale slodkosci, mialam przejsc na diete, ale jeszcze ten jeden raz sprobuje szczescia :))

ROMA pisze...

Zgłaszam się! Przyszłej mamie życzę pomyślnego rozwiązania. Zapraszam równiez na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

zajączek pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i zapisuję się oczywiście :-)

lady-margot pisze...

I ja się zapisuję:) takiego Candy nie można przepuścic, może mi się poszczęści

pozdrawiam cieplutko:)

Koraliki Beaty pisze...

ale fajnie,ze juz niedlugo sie pojawi malenka istotka na swiecie :)

chetnie dolacze do zabawy :) pozdrawiam

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)

www.cohenna.com

Anonimowy pisze...

ale super prezenty;)
ustawiam się w kolejce;)
pozdrawiam
http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

Szycie Isabell pisze...

Po raz kolejny jestem chętna na twoje cukierki :)
Pozdrawiam
Ps. Zapraszam do mnie na cukierka

Kre-Akcja pisze...

Jakie bogactwo!!! Nie można się nie ustawić po nie. Przy okazji zapraszam na candy do mnie i życzę wszelkiej pomyślności :)

Wiola magiatworzenia.blog.onet.pl pisze...

Z koralikami się nie udało może uda się z materiałami na pewno się przydadzą, zaczynam ostatnio sił w szyciu:) więc będzie jak znalazł...

Joanka-Z pisze...

Na taką megaokazję i ja się piszę!:D Z nadzieją w oczach na wygraną - Joanka:D

Madzik pisze...

I ja pakuję się do kolejki:)

atenkowo pisze...

Zapisuję się z przyjemnością:)
aneta323@onet.eu

Anonimowy pisze...

Jak ten czas leci, życze miłego oczekiwania, odpoczywaj ile się da ;)
Na candy z przyjemnością zapisuje sie,
Pozdrawiam

AgKe pisze...

rewelacyjne candy
ustawiam się w kolejce

Majalena pisze...

Zapisuje się z wielką przyjemnościa..
i zapraszam do siebie na CANDY dla dekupażujących :)

http://majalena.blogspot.com/

LolaArtStudio pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni i przy okazji ustawiam się do kolejnego cukierka:)

Trojanda pisze...

Może tym razem szczęście mi dopisze :) Więc ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam

fantazjana pisze...

staję do kolejki

www pisze...

zgłaszam się :)
weronika005@vp.pl

agea happiness pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni, to ja z chęcią wezmę jeszcze raz udział w twojej zabawie:)

AgapeArt pisze...

hmm może tym razem się uda :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

madmad pisze...

Zapisuję się na kolejne candy, może teraz się uda, pozdrawiam

Mariolka... pisze...

a zapiszę się i ja
w końcu tez czasem szyję.

Pozdrawiam, Mariola

Unknown pisze...

I ja sie zapisze :) Czasem szaleje z maszyna hi hi ,ciumki

skimmia pisze...

gratuluję szczęściarze :-)
i oczywiście ustawiam się w kolejce może tym razem się uda :-)
pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

rhodiana pisze...

Gratulacje dla Justyny i zapisuję się na nowe Candy :)

Esterson pisze...

Kolejne candy i to jakie... Zapisuję się z przyjemnością, takie przydasie to skarb, można tyle z nich zrobić piękności:)
http://www.arts-ooak.blogspot.com/

Anna Magdalena pisze...

Się nie udało poprzednio to teraz musi szczęście dopisać!

Sztuk Kilka pisze...

uuu serwetki...uuu tkaniny....uuu chcem chcem chcem :D

http://sztukkilka.blogspot.com/

Musta pisze...

Z chęcią się zapiszę :)

niebezpiecznie natchniona pisze...

Niesamowicie przydatne cukierasu. Ustawiam się w nieustannie rosnącym ogonku chętnych łasuchów.

Polcia pisze...

te serwetki brzmią kusząco. chętnie ustawiam się w kolejce. pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy www.wszkatulce.blogspot.com

justysias7000 pisze...

Oj to ja też spróbuję, a nóż się uda;)
pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Gratuluje i zapisuje sie na candy ! Pozdrawiam no_one_no@wp.pl

LavInArt pisze...

Może tym razem mi się poszczęści :) Ustawiam się w kolejce i dziękuje za zabawę :)

kjujik pisze...

Łaaaa! Świetne:DDD Również przystaję:)

ANIA pisze...

Ustawiam się w kolejekę, może mi się uda :)

Ulka Szpulka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

M.J.R. pisze...

Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwością na wyniki!

Pozdrawiam!
m.j.r@poczta.onet.pl

MADLINE pisze...

Życzę w takim razie szczęśliwego rozwiązania :)
I oczywiście zapisuję się na candy :)

Unknown pisze...

Kolejeczka spora, ale szczęściu trzeba pomagać- prawda? Dopisuje się do ogonka :)

olgaolivia35 pisze...

Записываюсь!!! http://olgaolivia35.blogspot.com/

Beretta-art pisze...

Zgłaszam się!

Asia pisze...

Super candy:) Zapisuje sie:))
Pozdrawiam Asia

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :D
http://cookiemonster13.pinger.pl/

Justyna pisze...

Witam,
Jestem tutaj pierwszy raz. bardzo mi sie podoba. Gratuluję stanu błogosławionego. Pozdrawiam i na pewno znów Cie odwiedzę. Zapraszam do mnie.

http://inmymind-jusia.blogspot.com/

mgiełka rosy pisze...

...zapisuję się...może tu mi się poszczęści... ;o)

Katherine Sarah Michaelle Helfire pisze...

jeszcze ja

kaska-1970 pisze...

Ja oczywiście ustawiam się w kolejce po te przysmaki

Ewa pisze...

Szczęścia sobie życzę:)
Pozdrawiam

Zapałeczka pisze...

Ja też niedługo zostanę mamą :) pod koniec stycznia ma dołączyć do rodziny mały Franek :)
Ustawiam się w kolejce po cukieraski, buziaczki :*

Martyna pisze...

Z wielką chęcią się zapisuje :D banerek na blogu :)

artMamowanie pisze...

fajne candy!
zapraszam też na moje cukierachy
http://artmamowanie.blogspot.com/

Sylwia Szreiber pisze...

Też się chętnie zgłaszam:)
Trzymam kciuki, żeby maluszek był zdrowy:)

Anonimowy pisze...

Śliczności do wygrania, z wielką ochota dołączam do zabawy. e-mail lenka111@autograf.pl
Pozdrawiam cieplutko :)

Anonimowy pisze...

Super candy i z super okazji ! moto-nika@wp.pl

Asiek =} pisze...

Gratuluję i życzę Ci szczęśliwego rozwiązania =}
Pozdrawiam cieplutko.
Asiek

Anonimowy pisze...

Ja również się zgłaszam :)
Justyna
tyska2021@interia.pl

СоВа pisze...

Очень хочется попытать счастье!http://sovaigrushki-tilda.blogspot.com/

MagOOmama pisze...

życzę szczęśliwego rozwiązania :) i ustawaim się grzecznie w kolejce

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Anonimowy pisze...

Zapisuję się, a podwójnej mamie życzę dużo siły i cierpliwości :)
pozdrawiam ciepło

Inna Pochaevets pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Inna Pochaevets pisze...

Zastanawiam się, a na Ukrainę nagrodę wysłać?Postaram się поиграть.Как można przejść obok tego?Powodzenia.
http://vvinna.blogspot.com/

Dzieła Madame pisze...

i ja grzecznie stanę w kolejce:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
dorota_wysocka@epf.pl

Motkownia (Taki dynks) pisze...

Ustawiam się w kolejce p super cukieraski :)
Życzę również szczęśliwego rozwiązania :) Pozdrawiam

Hanna Mi pisze...

Wspaniałe upominki. :-) Zgłaszam się do udziału w losowaniu. :-) Pozdrawiam ciepło! :-)))))))))

Елена pisze...

Я бы хотела тоже поучавствовать в конфетке,если можно...Ссылочка на боковой панели:http://rudsk.blogspot.com/

Unknown pisze...

I'd like to win! Can I participate? http://nazavalinkeulenhen.blogspot.com/

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Ustawię się grzecznie, pozdrawiam:))

darakw pisze...

Materiały zawsze były moją słabością. Za to dequ nigdy się nie zajmowałam. Ale muszę! Bo mam ogrom puszek po mleku dla synka, więc muszę ich jakoś zagospodarować :) Piszę się!
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

pingus1.blox.pl pisze...

Może mi sie poszczęści :))

Unknown pisze...

ustawiam się w kolejce :) i Ciebie zapraszam na trwające jeszcze tylko kilka godzin moje candy :)

pozdrawiam!

Joanna pisze...

Zapisuję się.
Pozdrawiam:)

Pracownia Lollipop pisze...

to ja jestem następna w kolejce :)

Diana Art pisze...

O jak cudownie gratulacje wielkie, ja mam 4 miesięczną księżniczkę i właśnie rozpoczynam przygodę z szyciem więc wszelkie materiały bardzo by mi się przydały. Pozdrawiam

KATKA pisze...

Zgłaszam się! I przy okazji zapraszam na moje candy :)

Lena Rigina pisze...

Zapisz się do rysunku http://brideblack.blogspot.com/

Юлия pisze...

Какая замечательная конфета! хочу поучаствовать! картинка слева http://fay-by.blogspot.com/

Paulina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
saszka pisze...

Zapisuję się do zabawy. Głowa już pełna pomysłów na wykorzystanie tych prezentów i liczę na szczęście początkującego.Pozdrawiam

Madziorkowe pomysły pisze...

Ustawiam się w kolejce, jak to mówią serwetek nigdy dość:D
Pozdrawiam
Magda

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam :)
Magdalena

ania121971 pisze...

Witam:) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, tak z marszu ustawiam się w kolejce i serdecznie zapraszam na moje candy. Pozdrawiam cieplutko, Ania.

Black Cat pisze...

Ależ cudowności! Koło takich cukierasków nie da się przejść obojętnie:-)
chętnie zapisuje się na candy
serdecznie pozdrawiam

inga pisze...

Very nice gift, I hope for the best.

Anonimowy pisze...

|Jejku jejku jejku
ahhhh jakież candy cudne :)
zapisuję się :)
magda
magda.grzybek1@gmail.com

Unknown pisze...

Jak mogłabym się nie zgłosić na tak hojne Candy :D Baner u mnie w Jarkowych bazgrołach w zakładce konkursy :))

Katinka pisze...

no i jak tu się nie ustawić w kolejce po takie cukieraski?

laleczkowo to i owo pisze...

ustawiam się na końcu ale może to przyniesie mi szczęście :-)

Anonimowy pisze...

ja tez sie zglaaaszam ! :_)

www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

AsziWanuhi pisze...

Świetne rozdanie. Również się na niego zapisuje :)

Aga pisze...

ale ogrom serwetek bardzo by mi sie przydaly :) z przyjemoscia sie wiec zapisuje moze bede meic troche szczecia w losowaniu :)
Zapraszam rowniez na moje candy http://niebieskomi.blogspot.com/2012/01/candy-w-niebiesko-mi.html

Maria pisze...

Ustawiam się grzecznie :-)
Ja też jestem w ciąży - na nasze maleństwo przyjdzie nam jeszcze poczekać 3 miesiące... a tu takie piękne materiały! :))

mrs-pereira.blogspot.com :)

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się na nie zapisuję :).

barbaratoja pisze...

Dopisuję się do dłuugiej kolejki;-)

Wildflower pisze...

Pragnę wziąć udział w candy :)
Banerek u mnie na blogu.
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

Agnieszka pisze...

Filomenko, chętnie ustawię się w tej kolejeczce. MOże tym razem mi się poszczęści :)

Sylwia pisze...

Ja chętnie stanę w kolejce :)))))) Dopiero zaczynam blogową przygodę.
A okazja cudna!!! :D

Vikki_vik pisze...

вкусная конфета) очень хочется! http://vikkivik.blogspot.com/

Polka pisze...

To i ja się zapiszę do tej długaśnej listy:)

Agnes B pisze...

u la la...cudne candy-MATERIAŁY!!!-mniam :)
a więc ustawiam się w kolejeczce i trzymam za mnie kciuki...a co tam-za nas wszystkie trzymam-dziewuszki :)pozdrawiam cieplutko :)

Cicha pisze...

Mogłabym i ja? ;)

Mikko pisze...

Dla całej rodzinki życzę wszystkiego dobrego i aby niunia szczęśliwie sie pojawiła juz niedługo :)

Dana pisze...

Можно и мне записаться на конфетку?:) очень нравится:)
http://bukakarabuka.blogspot.com/

Niedokończone... pisze...

staję w kolejce :) i liczę na szczęście:)

Pati pisze...

Gratuluję!
Chętnie staje w kolejce do tak pięknego Candy.
Pozdrawiam ciepło.

*~Dina~* pisze...

I like THE CANDY very much!
http://enjoyscraps.blogspot.com/

Tami pisze...

Ale cudeńka :) staję szybciutko w kolejce :)

Jadzik pisze...

To ja też sie zapisuję:)

Lelik B pisze...

Замечательная конфета по замечательному поводу :)) Можно и мне записаться ? http://master-myau.blogspot.com/

Maxii - AGA pisze...

I ja chętnie skorzystam z tak cudnego candy. Zapisuje się chętnie. Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka i spokoju w ostatnich chwilach oczekiwania. Pozdrawiam :)

sikorka pisze...

Nie wiem dlaczego tak późno tutaj trafiłam ;-) W każdym razie ustawiam się w kolejce dłuuuuugaśnej ;-) I życzę miłego oczekiwania. MI pozostało jakieś 8 tyg ;-)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

więc ja się również przyłączę,...pozdrawiam.papa

Edyta pisze...

Oj bardzo bym chciała stać się właścicielką tych cudowności, więc grzecznie staję w kolejce :)

Monika pisze...

Biegnę i ustawiam sie grzecznie na koncu kolejki
www.monikowo.blogspot.com

Papillon pisze...

Wpisuję się na listę z cichą nadzieją, ponieważ Candy jest super a ja nigdy niczego nie wygrałam, ale co tam.......
Gratuluję również przyszłym rodzicom bo to jest super powód do świętowania

mała sztuka pisze...

zapiuje sie również ... życzę udanego rozwiązania ciąży ... wpadać będę teraz wpadać częściej pozdrawiam i zapraszam do siebie
www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com

Anonimowy pisze...

to i ja się zgłoszę, może akurat:)

Unknown pisze...

super ;) to i ja ustawiam się w kolejce! :)
31karolina.z@gmail.com

MILA25 pisze...

Zapisuję się w kolejeczkę .
Może stworzę tez taką śliczną lale .
Pozdrawiam Mili

Anonimowy pisze...

Вкусненькая конфетка!Моя страничка http://vk.com/id131821563,мои работы в группе http://vk.com/llavka_fei Елена.

aldi pisze...

i ja się zapisuje
aldonka40.blogspot.com

szmaciane cudeńka pisze...

Witam
zapisuję się . Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.

PAKMA pisze...

Pisze sie na Twoje candy :) Trzymam kciuki za pomyslne rozwiazanie!

Pati pisze...

Takie candy to marzenie :) Chętnie zgłaszam się do losowania.
Pozdrawiam

ComoLaLuz pisze...

Z wielką chęcią zapisuję się na Twoje Mega Candy. Szczególnie mam apetyt na te fantastyczne materiały :)
Pozdrawiam i zapraszam również na moje Candy.
ComoLaLuz

Anonimowy pisze...

Gratuluje i się zapisuje. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

Regina pisze...

to ja jestem następna w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)n.regina59@gmail.com

Parabola pisze...

Widzę tam śliczne materiały (już zastanawiam się co mogłabym z nich zrobić ;p;p)
Serwetki też by się przydały, choć mój decoupage nie jest najwyższych lotów. Wypadało by się jeszcze troszkę podszkolić ;p
Z zaciśniętymi kciukami, staję do kolejki ;)
Pozdrawiam:
magdecka@autograf.pl

angeluS pisze...

Ustawiam się w kolejce, może dopisze mi odrobinę szczęścia. Pozdrawiam

AnaYo pisze...

Tkaniny zawsze przyprawiają mnie o zawrót głowy, więc ustawiam się w kolejce :)

Mruk pisze...

Zarówno materiały jak i serwetki kuszą, więc i ja spróbuję szczęścia :)

http://skrapki.blogspot.com/

Magnolia (Edith) pisze...

Oj jakie piękne candy, już czekam na wyniki :)))
Pozdrawiam :)))

Bartek D. pisze...

Co za ogromny zestaw i jakże zachęcający do szycia i dekupażowania! Oczywiście blog już w obserwowanych, ustawiony w kolejce z nadzieją na te cudowności :)

zalesinka pisze...

Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Życzę wszystkiego dobrego i rozgaszczam się na dobre w tak gościnnych progach. Pozdrawiam, Agnieszka

ThimbleLady pisze...

cóż za cudowne niespodzianki! ustawiam się w tej długaśnej kolejce z nadzieją na cud :) może tym razem się zdarzy
cieplutko pozdrawiam

Haft i Patchwork pisze...

Witam. bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy. Pozdrawiam:)

Анастасия pisze...

http://peppilyotka.blogspot.com/
и я попробую удачу)

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam! Właśnie dostałam na 30-te urodziny upragnioną maszynę więc kompletuję "pakiet startowy" :) Przyda się na pewno, buziaki joanna.wolf.jw@gmail.com

Decogaleria pisze...

Ja również stanę do kolejki choć szanse bardzo mała na wygraną. Pozdrawiam Justyna http://decogaleria.blogspot.com/

Jenny pisze...

A czy i ja jeszcze mogę? Mimo, że już 31? Staję wkolejce i linkuję

Unknown pisze...

to ja też!! ja też chcę!! :D

Unknown pisze...

to ja też się ustawię w kolejce...

i zapraszam na candy do siebie:

http://missprecision.blogspot.com/2012/01/candy-walentynkowe.html

Bożenka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates