czwartek, 30 sierpnia 2012

Moje Candy Rocznicowe!

 No właśnie:) To już prawie 3 lata blogowania:)
Poznałam nowy, witrualny świat,wspaniałe koleżanki- blogowiczki:)))
Świat wirtualny też jest potrzebny, tym bardziej, jak większość czasu spędza się w domu wychowując maluchy i ciężej gdzieś wyjść, spotkać się na mieście z przyjaciółkami.
Przez te trzy lata wędrując po Waszych blogach, patrzyłam, co robicie, jak życiecie. Wasze wpisy były i są dla mnie inspiracją i dają pozytywnego kopa:)
Dziękuję!
Z tej właśnie okazji organizuję Rocznicowe Candy:) Losowanie dokładnie w rocznicę 16 października:)
Zapraszam!
Zasady takie jak zawsze,ale zapraszam tylko blogowiczów:))


31 komentarze:

Unknown pisze...

To ja się zgłaszam ;D Zarz umieszczę banerek, obserwuję jako modeliniarka ;D

Trojanda pisze...

Gratuluje takiego stażu! :) Przede mną jeszcze daleka droga do takiej rocznicy! :) Zapisuję się z przyjemnością i serdecznie pozdrawiam :)

Alicja pisze...

Także się zapisuję - uwielbiam takie kolczyki ;)

Obserwuję jako: Alicja M.
Notka i banerek: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/423.html

Po pierwszym zapraszam również na konkurs, który rozpocznie się na moim drugim blogu:
http://my-shinning.blogspot.com

Pozdrawiam ;)

Kasia pisze...

zgłaszam się :)
banerek już wisi u mnie :)

hsd pisze...

Również się zgłaszam.
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Piękne, subtelne kolczyki. Aż szkoda byłoby nie spróbować swojego szczęścia.
Pozdrawiam cieplutko!

Maja pisze...

I ja się chętnie zapiszę. Pozdrawiam.

letsbless pisze...

to i ja się zgłaszam:)
obserwuję jako Miriam (LetsBless)
banerek na http://letsbless.blogspot.com/

ania pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnego roczku blogowania,by twój blog nadl był taki piekny i popularny. By wene cie nie opuszczała na krok. Dziekuje za zaproszenie na candy ,które z wielka radoscia przyjmuje tym bardziej,że takich śliczności nie umiem ronić,a łasa jestem na nie jak sroczka. Dziękuje również za udział w moim candy. Pozdrawiam :)))

Ruda S. pisze...

coś mało chętnych na takie fajne Candy ;) zapisuję się z ogromną przyjemnością

Alojka pisze...

obserwuje juz jakis czas a banerek na pasku, tak więc zgłaszam się

raeszka pisze...

Kolczyki są cudne, chętnie je ponoszę :).

Zapisuję się.

mebelina pisze...

3 lata to naprawdę impomująca liczba:) serdeczne gratulacje:) dopiero tu trafiłam, ale planuję juz zostać:) oczywiście zapisuje się:)

moniFaktura pisze...

Info zamieszczone w pasku bocznym. Kolejne piękne kolczyki, więc się zgłaszam i pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Chętnie wezmę udział :-)

Zapraszam również na moje pierwsze Candy:

http://umargaretki.blogspot.com/2012/10/candy.html

Pozdrawiam

Wiolka pisze...

Z ogromną przyjemnościa zapisuję sie na Candy :)) No i gratuluję rocznicy :)

Anonimowy pisze...

Moze i ja dołączę??Zazdroszczę stażu..ja - raczkująca !!!Piękności robisz więc jestem ;-) Pozdrawiam

ROMA pisze...

Zgłaszam się! Kolejnych lat pasjonującego blogowania i setek aktywnych obserwatorów życzę. Reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja tez chetnie bym przygarnela takie cudenka.
Banerek jest tutaj
http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/
Pozdrawiam Beata

barbaratoja pisze...

Gratuluję trzech latek;-)
Kolczyki cudne, mam na nie chrapkę!

wieczka pisze...

chętnie przygarnę te cudenka
gratulacje stażowe ;)
pozdrawiam

Ela 17 pisze...

Ale piękne kolczyki ,przydały by mi sie moje kolorki

lapappilon pisze...

wooow! amazing! super!
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

PAKMA pisze...

Gratuluje rocznicy i pisze sie na losowanie :)
Agata (PAKMA)

agusia pisze...

Gratulacje też się piszę goraco pozdrawiam i życzę wszystkiego co NAJ:) jestem jako agusia

barbarahaft pisze...

gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce...

maxcom pisze...

Gratuluję roczka:)
biorę udział w zabawie
notatka ze zdjęciem: http://gosika90.blogspot.com/p/konkursy.html
obserwuję jak maxcom

kopalniapomyslow pisze...

Ode mnie także przyjmij, proszę najserdeczniejsze życzenia z okazji rocznicy, no i kolejnych.Gratuluję talentu. Pozdrawiam cieplutko. Kolczyki cudne.

lucy z mazur pisze...

Gratuluje stazu,piekne kolczyki,pozdrawiam

agusia pisze...

oj nie wiem czy zdążyłam ale może może się uda na ostatnią chwilkę
gorąco pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego
http://agusiam.blogspot.com/

Apaszka pisze...

Najlepszego! Ustawiam się w kolejce, może mi się poszczęści.

Pozdrawiam
Apaszka
kraina-apaszek.blogspot.com

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates