poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zaczątki świątecznego Domu

Powolutku, powolutku ozdabiam Nasz Dom.
Wianki i renifery w tym roku królują, tak samo jak kolor czerwony. Podobają mi się stylizacje w srebrze,złocie,jednak rokrocznie jestem wierna czerwieni:)



 Świeczniki w tym roku to słoiki zdobione siankiem i wstążkami:)
 Wynalazłam na Allegro renifery (oraz mnóstwo innych ozdób świątecznych-śnieżynki, dzwonki, aniołki) styropianowe-ozdobiłam je czerwonymi wstążeczkami i guziczkami:)
Wianki wykonałam samodzielnie, najpierw owijając je czerwoną włóczką-a później dodałam świąteczne dekoracje wedle gustu:
 Na oknie w salonie wiszą dwa wianki-jeden ma ma średnicę 35cm, drugi 20cm.
 Kolejna tura aniołeczków na choinkę-biel+ srebro

Wracam moi Drodzy do pracy:) A że lekki mróz za oknem,wieje wiatr,a że w kubku kolejna gorąca herbata z miodem.....to aż się chce pracować!
Buziaki!

4 komentarze:

mama-kreatywna.pl pisze...

cudne te dekoracje! Zwłaszcza renifery :) ślicznie :)

Joanna pisze...

Wszystko tak ślicznie wygląda, nastrój świąteczny też mi się udzielił :-)

Unknown pisze...

a mnie Twoje aniołki urocze urzekły, choć wianki też bardzo w moim typie...

kropeczka pisze...

piękne ozdoby , a szczególnie aniołki super ;) gorąco pozdrawiam ;)

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates