poniedziałek, 4 stycznia 2016

Z Nowym Rokiem....:)

Kochani,
zaglądam tutaj już niezmiernie rzadko, skupiłam się na swoim drugim blogu: ozdobydodomu.blogspot.com .
To tam pokazuję nowości rękodzielnicze, bo na tym się teraz skupiłam.
Stworzyłam także kolejnego bloga, związanego z biżuterią: kolczykifilomenki.blogspot.com .
To blog, na którym będę pokazywać biżuterię wykonaną na zamówienie.

Kochani, jak u Was Nowy Rok?Postanowienia?
Rokrocznie odchodziłam od "tradycji" postanowień noworocznych, jednakże w tym roku złamałam się.
Po bardzo ciężkiej końcówce roku, potrzebowałam jasnych celów,dobrych wytycznych, dzięki którym będę pewniej kroczyć w Nowym Roku.
Nie chcę tracić ani chwili w tym, 2016 roku, ten rok należy do mnie i moich marzeń.
Należę do osób upartych, więc....:)
Kilka celów, co których realizacji będę zbliżać się małymi, ale konsekwentnymi krokami.

Życzę Wam spełnienia marzeń!
A to ja, z moimi Córkami :)
Czas leci prawda?

Zapraszam Was wszystkich na moje nowe blogi :)

Jak zawsze,
Wasza Fila

1 komentarze:

el pisze...

to miło ,że nadal działasz Życzę mnóstwa weny w nowym roku. POzdrawiam i ściskam gorąco

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates