piątek, 29 stycznia 2010

Nowości

Kilka par przepięknych kolczyków z porcelany japońskiej, cudne, oryginalne:)

Perłowe kule, delikatne, ale od razu rzucają się w oczy!

Duże, 16mm kule czerwone, cudne!
Czarne eleganckie:)
Znów czerwone, klasyka:)

A tutaj ostatni trend: Harringbone:)


Zapraszam do sklepu, już można je zakupić:)

Co jeszcze z nowości? Rosnący brzuszek, ma niezłe tempo, szykuje się duże szczęśliwe dziecko:)

Śnieg zasypał całe miasto, chodniki, ścieżki parkowe, wycisza gwar uliczny, zatrzymuje się na parapecie i tworzy mięciutką kołderkę. Jest go coraz więcej, a przecież już koniec stycznia...no tak, odzwyczaiłam się  od takiej zimy i tęskno mi za wiosną, co poradzę?

Taka zima może cieszyć, ale chyba tylko takie osoby jak ja- które nie muszą  się codziennie spieszyć do pracy, stać zmarznięte na stacji pkp bądź przystanku autobusowym. Ja mogę cieszyć się spokojem, ciszą, spadającymi płatkami śniegu i cóż mi pozostało? Czekać cierpliwie na pierwsze oznaki przedwiośnia.


0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates