wtorek, 30 marca 2010

Kufer decoupage i wielkanocne baranki

Wreszcie cieszy me oko i Wasze jak macie ochotę też:)
Klimat może nie wiosenny,ale też ciepły:)
Będzie wystawiony w sklepie pewnie jeszcze dziś, ale już można do mnie o niego pisać: biuro@twojeulubione.pl.

No i baranki!:) Śmieszne i wesołe, uszczęśliwią rodzinkę na Wielkanoc:
Długo się suszyły, wczoraj wieczorkiem je pomalowałam i pozostaje mi tylko ich spakowanie:)

Wiosna!!!Cieplejszy wieje wiatr! Wiosna, znów nam ubyło lat, wiosna..! Aż chce się śpiewać Skaldów, jak co roku, gdy robi się ciepło i zielono, za chwil kilka zamierzam pójść na długi spacer, nacieszyć ciało i duszę tym pięknym stanem aury.

Cudownie jest, a już coraz częściej myślę o Wielkim Finale! Powolutku się zbliżamy, zleci pewnie błyskiem, jak to zawsze, mam nadzieję, że zdążę się nacieszyć tymi słodkimi kopniaczkami mojej córeńki zanim ją zobaczę:)

A więc spacer!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates