wtorek, 1 czerwca 2010

Zakupione nowe półfabrykaty,praca wre...:)


Kochani,
przez kilka dni nie pojawiały się żadne nowości, a to przez to, że koniec ciąży to załatwianie i kupowanie tego, co najpotrzebniejsze dla córeńki. Szpital wybrany, cała wyprawka już  skompletowana! Wózek już stoi w pokoju i cieszy me oko:)  Czekałam także na nową dostawę prześlicznych półfabrykatów i już są!
Tak więc długi weekend zapowiada się dość pracowicie tym bardziej, że dużo nowości technicznych lada dzień pojawi się na sklepie, tak więc proszę o chwilkę cierpliwości:)
Jak obiecałam, na pewno pojawią się komplety z naturalnych perełek a także kolczyki drewniane!

Mam nadzieję, że zdążę ze wszystkim, co obiecałam oraz zaplanowałam przed porodem, aha,miałam się pokazać:)
no to proszę, 33tc w całej okazałości:


A teraz czas wrócić do pracy, a w miedzyczasie prasowanie maleńkich, kolorowych ciuszków Córeczki:)
Pozdrawiam Was wszystkich gorąco i dziękuję za słowa otuchy, tak potrzebne przez Finałem!:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates