sobota, 11 września 2010

Czarne kolczyki-Z czernią Jej do twarzy

Wczoraj wieczorem udało mi się "wydziubać" kilka par czarnych kolczyków,w ruch poszły owale onyksowe,kule marmurowe i lawa wulkaniczna:

Dziś Lenka była zbyt absorbująca, bym mogła na dłużej przysiąść do pracy, ale poranne wizyty u lekarzy potwierdziły, że córa zdrowa i silna:)

Teraz łapię czas dla siebie, swoją oazkę, chwilunię tylko i wyłącznie dla mnie.
Radio wyciszyłam, z mojego ulubionego kubka paruje dobra, choć bardzo lekka, czarna herbata, a ja mogę skupić się na sobie:)
Wiaterek o przecudownym zapachu wpada przez lekko uchylone okno, mąż obok dłubie coś przy komputerze...wspaniałe chwile, bezcenne:)

Miłego wieczoru Moje Drogie, Moi Drodzy:)

1 komentarze:

Nika pisze...

http://zebyniezwariowac.blogspot.com/2010/09/wyniki-candy.html

zapraszam :)

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates