piątek, 17 września 2010

Trzy razy nowe kolczyki-idealne na jesień:)

Witam Was Kochani w ten przepiękny, przedjesienny dzień.
Oto efekty wczorajszego wieczora-trzy pary jesiennych kolczyków:

Welur i szklane kropelki:

Kolorowa włóczka:


Żółta masa perłowa:


Kolory iście jesienne, idealne do apaszek, lekkich szaliczków, trenczy:)

Mam zamiar dziś nieco popracować,a pracy coraz więcej-wiadomo, skończyły się wakacje, to i zamówień na kolczyki jest więcej, bardzo mnie to cieszy!
Piszcie, jeśli Wam się coś podoba:)!

Miłego piątku:)

3 komentarze:

Marzena pisze...

Pierwsze takie soczyste i radosne,drugie mocno kolorowe kojarzą mi się z indiańskimi barwami :)

Gala J. pisze...

zielone piękne, cudne, uwielbiam zielony

Unknown pisze...

Bardzo ładne ;) Zapraszam do mnie: www.moje-wlasne-origami.blogspot.com

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates