poniedziałek, 22 listopada 2010

Zakupowo,pracowicie

Kochani,
jakoś nie miałam chwilki, aby przysiąść do bloga i skrobnąć kilka słów, a to dlatego, że zamówień masa, dodatkowo zamówiłam mnóstwo drewnianych komódek, skrzynek, pudełek, jeszcze więcej przepięknych serwetek, wełenki do filcowania, tak więc trudno mi się oderwać od pracy:)
A że Lenka to już duże dziecię-potrafi zająć się sobą nawet przez pół godziny:)-daje mi pracować (uwielbia drzeć serwetki), to poświęcam każdą chwilę na pracę:)
Lada dzień zacznę pokazywać swoje twory:)

Poza tym u mnie domowo, zaczęłam odczuwać miłe radosne oczekiwanie na święta:) A że zimno robi się coraz bardziej, ja tym bardziej się cieszę:)

Miłego wieczora!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates