wtorek, 8 marca 2011

WYNIKI CANDY:)

Wszystkiego najlepszego wszystkim Wam Kobietki moje kochane życzę!!!:)))
I duuuużo kwiatów dziś:)))

Nie przedłużam,bo wiem, że czekacie na wyniki,tadammmmm:

ZESTAW SZYCIOWY WYGRAŁA: BigHeart

"Ja też nie mogę się zdecydować, bo w każdym zestawie coś mi się podoba, więc zapisuję się na wszystkie trzy :) http://bigheartmade.blogspot.com/"

ZESTAW DECOUPAGE WYGRAŁA: Eawera

"a przydałoby się pare serwetek:)
Super,takich rzeczy nigdy dość:)
Pozdrawiam"

ZESTAW SCRAPKOWY WYGRAŁA: Maja

"A ja się piszę na wszystkie trzy, a co! Lubię wszystko :)
Pozdrawiam!"

Gratuluję Wam kochane i czekam na maile (piszcie na adres:biuro@twojeulubione.pl) z adresami do wysyłki:))

Pięknie się zaczął Dzień Kobiet co?:))))
Buziaki!

8 komentarze:

Magdalena pisze...

Cieszę się bardzo i dziękuję :) Tobie również wszystkiego najlepszego z okazji naszego świeta :)

Daszka pisze...

Dziękuję za miła zabawę. Gratuluję zwyciężczynią. Życzę wszystkiego dobrego w dniu naszego święta :)

czary mary z materiału pisze...

Gratuluję szczęściarom :)
Tobie również wszystkiego co najlepsze :)

Maja pisze...

Ale cudny prezent na Dzień Kobiet! Dziękuję bardzo i wszystkim Wam życzę samych cudowności :)))

Kasia pisze...

gratulacje wszystkim szczęśliwym babeczkom :)

AliceKiss pisze...

Congradulation!!!

agness pisze...

Gratulacje szczęściary :) !!!
może mi się poszczęści nastepnym razem :)

vena7 pisze...

Gratulacje .pozdrawiam serdecznie

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates