sobota, 26 maja 2012

Pastelowe kolczyki,ceramika, Dzień Matki i wyniki konkursu na komentarz:)

Słoneczne dni rozpieszczają:)
Wczoraj poczyniłam dla siebie pastelowe kolczyki z kryształków Swarovskiego:
 Na takie właśnie ciepłe dni-idealne:) Lekkie i długie, takie lubię najbardziej.
Wróciła na tapetę również ceramika, a to za sprawą dwóch bransoletek dla Gosi:


W międzyczasie szyję nową lalę dla moich małych księżniczek, pochwalę się jak skończę:)

Dziś rano, jak co rano, zbudziły mnie najpiękniejsze uśmiechy na ziemi:) Moich córek:)
Kiedy na nie patrzę, wiem, po co żyję i jaką jestem szczęściarą. Nie wiem jak mogłam wcześniej bez nich żyć:))
Lenka to taki delikatny kwiatuszek- empatyczna, pomocna, przytulanka taka nasza:) Natalia jak na razie to silna wojowniczka i śmieszka:) Jestem Mamą-to brzmi dumnie!
Wszystkim Mamom życzę wszystkiego co najlepsze!

Przed majówką prosiłam Was o komentarze, w jaki sposób będziecie spędzać długi weekend.
Najbardziej spodobał mi się komentarz Kasi:
" Na majówkę czekam niecierpliwie, wrócę do domu (studiuję w innym mieście, choć blisko - ale u siebie czuję się najlepiej:)) ) i wykorzystam ten czas na skończenie zamówienia dla koleżanki :) będzie to m.in. kilka rzeczy w indiańskim stylu - listonosz przyniósł już poczuszkę z piórkami do kolczyków, a i będzie coś na szyję z maleńkich koralików :) na pewno skorzystam z dobrej pogody - rower, spacery - najlepiej z aparatem :) a i obowiązkowo spędzę parę chwil na przemierzaniu ścieżek... między półkami w bibliotece :) pozdrawiam serdecznie. Zdjęcie śliczne, dużo zdrówka dla Pani oraz Rodziny :*"

Kasiu,proszę Cię o maila na : biuro@twojeulubione.pl i podaj mi adres do wysyłki biżuteryjnej niespodzianki:)) Nie zapomnij podać mi ulubionego koloru:))

I tym miłym akcentem ściskam Was, miłego i udanego weekendu!
Wasza Ewa

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jejku, ale radocha :P! dziękuję :) zaraz zabieram się za pisanie maila :) bardzo lubię Pani wpisy, a to wyróżnienie naprawdę mnie cieszy :)
P.S. jak dziewczynki będą troszkę starsze, to na Dzień Matki będzie Pani dostawać piękne dziecięce laurki :)
pozdrawiam, Kasia:))

mebelina pisze...

kolczyki są przesliczne, zauroczyły mnie, dokładnie w moim stylu:)

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates