piątek, 16 października 2009

Mój pierwszy raz!


O rany, to mój pierwszy blog! Nie sądziłam, że mnie to wkręci:) A więc jestem. A więc piszę. A więc dzielę się tym co kocham, robię, o czym marzę....
Szukam miejsca na ziemi. Tam gdzie spędzę resztę swego życia. To na pewno nie będzie miasto.Dlaczego?
Bo mnie męczy, szczególnie Warszawa, jestem tam, bo w niej pracuję, potem uciekam na jej obrzeża, gdzie mieszkam. Też miasto, choć o wiele mniejsze. Mam park na przeciwko okna, dużo starych drzew, które szumią groźnie nocą. To moje pierwsze miejsce na ziemi. Teraz nadszedł czas na wybór drugiego. Tego już na zawsze. Do końca.Na dobre i złe:)
Wczoraj zaczęłam bawić się decoupagem, wciąga mnie to okropnie!


 

To dopiero początki, zobaczymy, co będzie dalej:)
Może też coś o sobie opowiem, skoro pierwszy raz tu jestem, piszę i witam się:)
Mam na imię Ewa. Jestem szperaczem, wybuchowcem, romantykiem. Swoje marzenia nie chowam pod poduszkę, tylko realizuję:)
Mam 30 lat i staram się iść ścieżką przez siebie wybraną, a nie narzuconą przez nikogo innego.
Nie znoszę jak ktokolwiek cokolwiek chce mi narzuć. Wtedy stanę okoniem, choćby na złość tego nie zrobię, taka już jestem:)
Od dłuższego czasu tworzę biżuterię, założyłam nawet swóje sklep! www.twojeulubione.pl
tam pokazuję to,co robię i cieszę się, gdy zobaczę jakąś dziewczynę w kolczykach, które zrobiłam- to naprawdę dodaje skrzydeł!
Ostatnio zrobiłam te:
 
 
 


Moje kolczyki nie są szalone, bardziej skłaniam się do klasyki i stonowania.
Lubuję się w klasyce, ona jest nieśmiertelna:)

Zakupiłam ostatnio dość dużo Swarovskiego, zaraz zabieram się do pracy:)
Oczywiście, wszystko to, co tutaj pokazuję, można kupić, wystarczy do mnie napisać: biuro@twojeulubione.pl
A wieczorem naszło mnie na dziubanie przy bransoletkach:

Pogoda nie zachęca do spacerów, więc siedzę w domku, piję pyszne mleko z miodem (chyba coś mnie łapie) i tworzę. To mój mały świat, najpiękniejszy i najlepszy...

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates