niedziela, 18 października 2009

Kolczykowo

Troszkę nowości:
My się zimy nie boimy:) Są świetne, kolorowe, noszę podobne do zimowych sweterków:) od razu raźniej w szare dni:)
Temu kolorowi nie mogłam się oprzeć, przypomina mi weekend w Orzechowie pod koniec sierpnia, wybraliśmy się tam z przyjaciółmi. Było wspaniale a i pogoda dopisała:

Morze było zimne jak diabli, ale jakże piękne:)
Klasyka!Duże kule,mieniący kamień, musiałam dorobić koniecznie bransoletkę:
Tę turkusową bransoletkę robiłam dla koleżanki, do czarnej bluzki. Ładnie to wyszło, więc zrobiłam jeszcze jedną:)

A w takich ślicznych woreczkach pakuję biżuterię:)Są mieciutkie i eleganckie:)
Za dni kilka na www.twojeulubione.pl pojawią się nowości, wczoraj dodałam do sklepu korale kilka bransoletek oraz dwie pary Swarovskiego, a w ciągu kilku dni dodam inne frykasy:) Warto tam teraz zaglądać, bo są świetne promocje:)

W kuchni w garczku stoją przygotowane grzyby, tak więc dziś na obiad będzie pyszna gęsta zupa grzybowa:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates