środa, 21 października 2009

Słodki Dzień

Dzień rozpoczął się od przesyłki kuriera, w którym były moje ulubione Delicje:)
Wariatka moja kochana! Wszystko sprawka mojej Goni, jak dobrze,że ją mam! Szczęście wielkie:)
Dziś drugi dzień bez pracy, jak się czuję?
O dziwo coraz lepiej! Wyspałam się, odespałam wszystkie złe emocje i zaczynam inaczej patrzeć na świat:)
Myślę, że Ktoś Z Góry mnie wysłuchał, bo wiedział, że tylko w domu i tylko przy swoich pasjach będę szczęśliwa.
Tak więc nie rozczaruję Go, dziękuję...:)

Za oknem mży, rozgrzewam się herbatką z maliny i czarnego bzu, no i zajadam przepyszne Delicje, a w głowie coraz więcej pomysłów:)
Zajrzyjcie na www.twojeulubione.pl, ciekawe promocje z rana na Was czekają, a będzie ich coraz więcej:)
Mało tego- do mojego bloga macie również dostęp ze sklepu, wystarczy tylko kliknąć na link, który znajduje się po głównym logo i już będziecie na Uroczysku:)
A teraz decoupage: moje pierwsze dziwadełka:
Drewniane pudełko na herbatę:)
 
Podstawki pod filiżanki


Pudełko na korale,kolczyki i inne skarby:)
Komplet podstawek pod filiżanki i dwa świeczniki:)

No i obiecany Swarovski:
Kolczyki lada chwila znajdą się na www.twojeulubione.pl , ale oczywiście już można je kupić:)

Jeszcze trzy pary takich ślicznych kolczyków z przekładkami z cyrkonii:


Także do kupienia:)



0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates