sobota, 21 listopada 2009

W trakcie tworzenia pomiędzy leniem

Przesilenie zimowe daje się we znaki. Dzień kończy się około 16:00, ciepło za oknem, jakby marzec, wrrr.
Na poprawę nastroju dziubię biżu: kilka sztuk z decoupagem, precioza, fantazyjne sułtanki. Jutro będą już na www.twojeulubione.pl .


Dodatkowo w sklepie pojawiły się już świąteczne promocje, warto zajrzeć, bo obniżki znaczne, a i upominki gwarantowane:)

Czekam na kolejne cztery paczki z elementami do biżuterii, będą piękne:) W końcu święta za pasem, a potem czas szalonych imprez.

Teraz jednak wielkimi krokami nadchodzi Adwent. Czas wyciszenia, modlitwy, spokoju i nastrojenia na Boże Narodzenie.
Pierwszy raz od wielu lat wreszcie w odpowiedni sposób przygotuję się do świąt. Brakowało mi tego, teraz odczuwam pełnię.
Mam wszystko, swoje niebo ledwie ponad ziemią - jak śpiewa wspaniała Anna Maria Jopek.

Kilka aniołów jest do zrobienia, pojawiły się zamówienia, co mnie bardzo raduje, jeden już znalazł właściciela, jestem przekonana, że przyniesie mu dużo szczęścia:)

Łezkowe kolczyki to nowość na www.twojeulubione.pl , są urokliwe:


Pojawią w kilku kolorach:)
A to ostatnia na dziś para kolczyków, zakochałam się w nich!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates