piątek, 6 listopada 2009

Wykańczanie

Dwojaki tytuł- wykańcza mnie ciśnienie a w zasadzie jego brak w mojej głowie. Spałabym od rana do wieczora, zmuszam się, by coś robić:) Przesilenie zimowe?
Kończę kolejną partię decu, dziś zebrało mi się na bransoletki, jutro pokażę efekt tej dłubaniny ( jak znajdę energię:)).
W www.twojeulubione.pl pojawiły się dwie nowe kategorie, do których gorąco zapraszam- jeszcze ciepłe jak świeże bułeczki, będę kładła na nie nacisk w najbliższym czasie, więc zaglądajcie, bo co kilka dni będzie  przybywało do nich przedmiotów:) Pierwsza to Biżu Decoupage- moje pierwsze kroki w tej kwestii, a druga to Aniołowo- to chyba będzie moja ulubiona kategoria:) tam będą moje anioły:) z masy, malowane, etc:) podejrzewam, że w ciągu tygodnia się tam zaroi od Dobrych Duszyczek Domowych:)

A teraz spać spać spać:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates