sobota, 17 lipca 2010

Podkładki różniste i pokrowiec na laptopa

Co można robić czekając na poród?
Można czytać książkę (na tapecie Imię Róży, wstyd się przyznać, ale do tej pory nie miałam okazji jej przeczytać, więc nadrabiam), można jeść lody, (póki można:)), można drzemać (w taki upał to też nie takie proste:)), można też szyć.
Tak więc uszyłam kilka kompletów ślicznych podkładek pod kubki czy też na "naprzydasię" do kuchni.


Uszyłam również pierwszy pokrowiec na laptopa- pasuje na rozmiar 14cali. Wykonany z mięciutkiego aksamitu, a podszewka jest ze sztruksu:) Zapinany na rzepki.

Na takowe zamówiłam kilka cieplejszych materiałów, bo jesienią lapki marzną:)

Chciałam Wam Moi Drodzy również oznajmić, że w moim sklepie pojawiła się nowa kategoria- jest pod kategorią biżu. To szycie właśnie. W miarę swoich możliwości,będzie się ona rozwijać:)
Tak więc można już do niej zaglądać i zakupić te prześliczne podkładeczki jak i pokrowczyk:)

Co za żar z nieba....chłodny prysznic kilka razy dziennie, ale na nie na długo pomaga.Lody już lepsze:)
Mąż zakupił mi chyba całą półkę zamrażarki, kochany:)
Jak przez całą ciążę zachcianek nie miałam, tak teraz mam codziennie i nie powiem, by były to zachcianki na rzeczy zdrowe, gdzie tam! A to Mcdonalds, lody właśnie, jakieś ciasta....:)
Dobrze, że to już końcówka, bo na pewno przytyłabym o wiele więcej!:)

Ściskam Was mocno w ten upałek:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates