niedziela, 29 sierpnia 2010

Pierwsza część zakupów do biżu hurra:)

Chłodny dzień, jakby już jesień zawitała w nasze progi, ale mam nadzieję, że na dniach zrobi się nieco cieplej:)
Byłyśmy dziś z Leneczką na dłuższym spacerze, odpoczęłam, oderwałam się i pooddychałam świeżym powietrzem:)

Przyszła wczoraj paczuszka z częścią zamówionych rzeczy do nowych kolczyków, jupii:)))
Już tylko myślę, co też ładnego w nich stworzyć:
Są włóczkowe kulki, welurowe, nieco lawy, korala,naturalnych perełek, szklanych kropel i kolorowych kul:)

Leniwie mija niedziela,kibicowałam Kubicy z Lenką (nota bene, od razu zasnęła przy F1, niech puszczają ją częściej proszę:)), potem nieco czytałam,korzystam ze snu kamiennego córeczki:)
i już po 18:00, czas jak zwykle pędzi:)
Więc pędzę i ja, uczknę sobie nieco czasu na relaksującą kąpiel a i mamy z mężulem nadzieję na wieczorny film:))

papa Moje Drogie, tak się cieszę,że do mnie zaglądacie! To jak wiatr w żagle!:) Dziękuję!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates