sobota, 28 sierpnia 2010

Wyzwanie Tuxikowe

U Tuxiki znalazłam wpis, jakie i ile książek przeczytała w tym roku, postanowiłam i ja włączyć się w wyzwanie Amsah i sprawdzić, jak to u mnie wyglądało:
1.Marek Kamiński "Moje bieguny"
2. Małgorzata Kalicińska " Przepisy nie tylko na życie"
3.Johm Man "Wielki Mur"
4.Piotr Majewski "Przepis na e- biznes"
5.Jacek Pałkiewicz "Pasja życia"
6. Zygmunt Miłoszewski "Domofon"
7.Anne Rice "Krew i złoto"
8.C.C. Humphreys "Wład Palownik"
9.Małgorzata Musierowicz "Sprężyna"
10.I.Falcones "Katedra w Barcelonie"
11.J. Rubenfeld "Sekret Freuda"
12. U.Eco :Imię Róży"
13.M.Gregorio "Krytyka zbrodniczego rozumu"

Dodatkowo kilka książek- poradników dotyczących szycia, bizuterii,robótek, decoupage'u oraz biznesowo-marketingowych.
No to się nieco zebrało:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates