piątek, 20 sierpnia 2010

WYNIKI CANDY!!!

Dzień dobry Moje Drogie:)
Z samego rańca zrobiłam losowanie i oto wyniki!!!
W miseczce wszystkie wpisy:)
Losuję Szczęściarę:)
Już za chwileczkę już za momencik...
Zwyciężczynią mojego pierwszego Candy jest ARTYSTKA@poczta.fm !

Artystko, proszę Cię o kontakt pod mailem: biuro@twojeulubione.pl, podasz mi adres, na który prześlę paczuszkę z kolczykami:)

Pozostałym bardzo,bardzo dziękuję za udział, obiecuję, że Candy będzie więcej, natomiast jeśli spodobały się Wam moje prace- serdecznie zapraszam na www.twojeulubione.pl - mojego sklepu, gdzie na pewno coś ciekawego znajdziecie:)

Miłego dzionka Wam życzę!!!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates