sobota, 30 października 2010

Chwalipięta i filceee:)

Pragnę się z Wami moje Drogie podzielić miłą wiadomością- jestem dziś Artystą Dnia w ArtPasji:)

Bardzo mnie to cieszy tym bardziej, iż niedawno zaczęłam z tą galerią współpracę.
Serdecznie zapraszam do ArtPasji i do galerii moich prac:)
Pogoda dała mi dziś dużo energii, siedzę i dłubię:)Oto część efektów owego dłubania i dziergania:


I jesienna bransoletka w kolorach jesieni:) Chciałam zatrzymać tę feerię barw za oknem, lada dzień zrobi się już całkowicie szaro i ciemno.

Kilka dni temu wywołałam wreszcie nasze zdjęcia.Miałam zaległości jeszcze sprzed roku!
Kurier przywiózł ogromną kopertę pełną cudownych wspomnień, oglądaliśmy je, śmialiśmy się, wzruszaliśmy.
Teraz na półce stoją dwa grubaśne albumy o naszym życiu:)

Przede mną mnóstwo pracy, święta zbliżają się wielkim krokiem przecież! Lovely!
A teraz zmykam,w kuchni już stoją cynkowe pojemniki i czekają grzecznie na ozdobienie.
A jutro kolejny, wspaniały dzień. Czy Wy też tak macie,że już wieczorem nie możecie się doczekać kolejnego dnia??:))))
Ściskam!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates