czwartek, 4 listopada 2010

Świeczniki i czekoladki i siłaczka

Aby upiększyć naszą sypialnię, zrobiłam te oto świeczniki metodą decoupage:) Styl afrykański, co bardzo pasuje, gdyż w sypialni wiszą ogromne zdjęcia z naszej wyprawy w Egipcie:) I teraz wieczorami jest nastrojowo i romantycznie:)







Na taki szary i deszczowy dzień polecam to, co lubię w takowe dzionki najbardziej: kawa słodka+cynamon+kardamon, a do tego czekolada kokosowa:))) Oczywiście smak czekolady może być taki jaki lubicie najbardziej:)
Do tego dodaję pracę przy rękodziele swoim ulubionym i już słonko nade mną świeci.

Powiem Wam też, że bardzo wzmocnił mnie,przede wszystkim psychicznie, poród.
Może to zabrzmi jakoś makabrycznie i masochistycznie,ale ja sama zdecydowałam się na poród bez znieczulenia. Chciałam rodzić jak kobiety pierwotne,by w bólu rodziła się moja miłość matczyna.
Teraz wiem, że nic mnie już nigdy nie złamie, zrobiłam się twarda i silniejsza niż kiedykolwiek.
Wiem, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych!
Dlatego sięgam po swoje kolejne marzenia:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates