niedziela, 17 października 2010

Filcowy szał i wrzosowy pokrowiec na laptopa

Do reszty pochłonęło mnie filcowanie!
Zakupiłam kilka różnych kolorów wełenki do filcowania i...przepadłam na dobre!:)
Wieczorem udało mi się dokończyć pokrowiec dla Agnieszki na zamówienie, drugi taki sam uszyłam do sklepu:)

A poza tym cierpię na okropny ból pleców,od noszenia małej, która jest coraz cięższa. Postanowiłam zapisać się na basen,a może Wy macie jakiś sposób na pozbycie się tego bólu?Help!:(

Buziaki i miłej niedzieli Wam życzę:)

1 komentarze:

Gala J. pisze...

Mam fajny zestaw ćwiczeń z Shapea (chyba wrześniowy) Joga na Ratunek plecom... świetne ćwiczenia chociaż nie wszystkie jestem w stanie wykonać to kilka prostych ćwiczeń pomaga... wypróbowałam, polecam.

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates