czwartek, 21 października 2010

Bursztynowy Nefryt,filc, Wymianka i dywagacje podczas wiatru:)

Głowę wiatr dziś urywa! Dobrze,że chociaż przestało padać, bo jutrzejsze południe i wczesne popołudnie zamierzam spędzić w parku- z kubkiem termicznym pełnym gorącej kawy z cynamonem oraz croasantami:)

Goniu,oto Twoje bransoletki,mam nadzieję,że się podobają:
Urzekły mnie kamyczki z nefrytu bursztynowego,wyglądają jak prawdziwe bursztyny!:)
A to dalsze wariacje na temat filcu:


Wczoraj dotarła do mnie paczka wymiankowa od Giny- otrzymałam cudownego Króliczka i niespodziankę! Przepięknie uszyty woreczek z lawendą!:)
Kingo, dziękuję Ci raz jeszcze ogromnie, mam nadzieje,że biżutki ode mnie będą dobrze się nosić.
Proszę, zobaczcie sami, jakie cudowności dostałam!

No i muszę się zwrócić na coś uwagę, na coś, co mi się nie podoba, choć o gustach podobno się nie dyskutuje...
Od pewnego czasu coraz częściej czytam różne blogi i dziwi mnie oraz mocno zniesmacza fakt, iż na niektórych kompletnie nie zważa się na styl pisania. Ilość błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, nie wspomnę o stylistycznych, złym szyku w zdaniach jest przerażająca! Nie uważam się za alfę omegę, jednakże polonista się we mnie budzi i tak sobie myślę: jeśli coś piszę w Sieci, to znaczy, że każdy to może przeczytać, czy nie byłoby mi najzwyczajniej głupio robiąc błędy?Przecież to, co piszę i w jaki sposób,to moja wizytówka.
I niech nikt się nie tłumaczy,że jest dysortografikiem- skoro ma bloga w Sieci to  ma także dostęp do Doktora Google'a i słownika ortograficznego oraz słownika języka polskiego oraz poprawnej polszczyzny w Sieci.
Razi mnie to, boli coraz bardziej, że ludzie zapominają jak się pisze, ba! i jak się mówi...:(

A na dobranoc gorąco polecam polski film "Różyczka"- genialny Andrzej Seweryn, Robert Więckiewicz i Magdalena Boczarska.
Drugi film godny polecenia to "Mistyfikacja" z panami Jerzym oraz Maciejem Stuhrem.Rewelacja!

Miłego wieczora Moi Mili!

3 komentarze:

gina pisze...

Twoja biżuteria jest cudna !!!!
cieszę się ,że niespodzianka Ci się podoba :)

pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do Chałupkowa :)

Nika pisze...

ogromną przyjemność sprawił mi Twój mail :) dziękuję

aaaaaaaaaa....co do stylu pisania na blogach...mam na myśli, że nie miałaś na myśli mojego ;-)


ciepło pozdrawiam

ciekawa pisze...

Ja też nie jestem chodzącym ideałem
ale błędy ortograficzne zawsze mnie
raził w oczy. Jestem dość leciwą
babcią w słusznym wieku i dopiero w sprawy komputerowe się wciągam.
Pozdrowienia Ciekawa 54.

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates