piątek, 8 października 2010

Pokrowce na Laptopy

Wspaniały, słoneczny,rodzinny,aczkolwiek także pracowity dzień- takie lubię najbardziej!
Skończyłam pokrowce na laptopki:) Są uszyte z grubego sztruksu,a w środku mają podszewkę z płótna:)


Trzeci, z wrzosowego sztruksu, na kolejne zamówienie już skrojony, mam nadzieję, że w weekend go ukończę:)

Poza tym zapisałam się na wymiankę!Pierwszą w życiu!:) Marzą mi się różne Tildy, tak więc zaprosiłam do zabawy Ginę . Tildy zbieram dla mojej małej Córeczki:)
Mam do zrobienia czarno- srebrny komplet biżuterii- kolczyki oraz bransoletkę, już wiem, jak ona ma wyglądać, mam nadzieję, że się spodoba efekt końcowy, jestem taka podekscytowana!:)

Miłego wieczora oraz przemiłego weekendu Wam Kochani życzę!

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates