wtorek, 4 stycznia 2011

Listownik Decoupage

Widzieliście dziś zaćmienie słońca? Ja prawie wcale:( Niebo zachmurzone, ale ściemniło się niewiarygodnie!
Wspaniałe przeżycie:) ech, że też nie dane mi było widzieć lepiej! Pamiętam poprzednie zaćmienie, które oglądałam, to było w 1999roku, latem, ale wtedy księżyc ledwo co zasłonił słońce, a jednak widok był niezapomniany....natura!:)
Ukończyłam listownik:) Jest w stylowe retro-różyczki:



A teraz czas na spacer, słońce świeci, pogodnie się zrobiło, aż wiecie co? Pomyślałam o wiośnie!
O coraz dłuższych, cieplejszych dniach i ten zapach! Zapach wiosny jest wprost uderzający, uzależniający!
Bo ja jestem taki typ zapachowca:))

Miłego dzionka kochani i dziękuję,że tu zaglądacie!

4 komentarze:

ARTYSTKA26 pisze...

ciekawy listownik, ładnie wyszły na nim spękania. Zapraszam na moje candy:
http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

ovillo pisze...

Dziękuję za wizytę, życzę powodzenia w losowaniu :)

Kasia pisze...

piękny! po prostu piękny :)

Anna Kowal pisze...

śliczny listownik w każdym calu! i z przodu i z tyłu, fajosko!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates