czwartek, 6 stycznia 2011

W związku z tym,że nie umiem scrapować...:)

Nie umiem i już:)
Próbowałam, zakupiłam kolorowe, przepiękne papiery,wstążeczki, ozdoby i co? Nic:) Nie umiem scrapować  i już:)
Ale od czego jest dr Google:))


To moja największa Miłość i największe Szczęście:)
Wyczekana, wyśniona,najkochańsza na świecie.
Codziennie rano, gdy się budzę, patrzę na nią jak jeszcze śpi i wzbiera we mnie tak wielkie wzruszenie...!
Nie ma dla mnie nic piękniejszego niż jej uśmiech,jak łapanie maleńkimi rączkami mojej twarzy czy włosów, jak chwile pieszczotek w ciągu dnia:)
Kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam, nie mogłam uwierzyć, że już jest z nami,przy mnie,taka maleńka...
Spełniłam się w momencie narodzenia tej cudownej istotki.To największy Dar jaki otrzymałam:)


Ale wyszło mi sentymentalnie co?:) Nic nie poradzę, taka ze mnie Matka Polka Kura Domowa zakochana w swoim dziecku, ale Wy, Mamy, też chyba tak macie?:))))

pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cześć wszystkim z tej strony!
Cieszę się mogąc was poznać!
Postaram się udzielać :)
Do zobaczenia!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

Calypso pisze...

Witaj:)) Cudna córcia i jeżeli byś chciała jakies zdjęcie oscrapowac to tylko prześlij zdjęcie a z miła chęcią je ozdobię :)))To takie moje drugie hobby
Jakby co to tu jest moja galeria
http://www.digishoptalk.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=14901
Pozdrawiam gorąco:))

Calypso pisze...

A co do twoich scrapków to sa bardzo ładne a ostatnie podoba mi się najbardziej:))) Poćwiczysz jeszcze chwilke i zrobisz się mistrzem!!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates