piątek, 13 maja 2011

Ślubny komplet dla A. i inne

Działam Drogie, działam, przestawiłam się na wieczorną pracę, Lenka w dzień śpi coraz mniej, a wieczorem mam spokój- parzę pyszną herbatę, oczywiście nie może zabraknąć smacznego co-nieco (jak u Kubusia Puchatka, mam tylko nadzieję, że u mnie lepiej z Rozumkiem:)) i biorę się do pracy.
Za oknem kwitnie biały bez, pisałam Wam wczoraj o tym, czy jest jakiś piękniejszy zapach wiosny? Prócz kwitnącej jabłonki oczywiście?Albo kompotu z rabarbaru? Świeżo skoszonej trawy?Powietrza po ciepłym deszczu?:)
Oto komplet ślubny dla szwagierki- klasyka- naturalne perły + Swarovski:

A to jasny Swarovski,Light Rose, cudny kolor:
Delikatne sztyfty w kształcie listków nadają lekkości kolczykom:)
Wracam do pracy, rześki wieczór dodaje energii:)

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates