niedziela, 26 czerwca 2011

Ostatnie już wariacje bransoletkowe, filcowo i ślubnie:)

Kochani,
ostatnimi dniami albo mnie nie ma w domu, albo jestem totalnie zarobiona, gorący czas trwa.
To chyba już ostatni rzut bransoletek w sezonie:





Obiecałam także,że pokażę biżuterię moją ślubną, więc proszę bardzo: bransoletka z naturalnych perełek,a kolczyki- również ze Swarovskim:

Całość jest delikatna, kolczyki w miarę długie i widoczne, wszystko w kolorze ecru.
A to już filcowe broszki- mięciutkie, melanżowe:


 A to letnia bransoletka, na drucie pamięciowym:

4 komentarze:

Kasia pisze...

bransoletki są super! no i niezłą biżu sobie wymodziłaś na ślub :)) a filcowe broszki rzeczywiście muszą być mięciuteńkie, skoro nawet na zdjęciach na takie wyglądają :)) chyba lekko filcowane :))

magdowo pisze...

filcowe broszki są super, aż chciałoby się do nich poprzytulać :)

Wilandra pisze...

Bardzo ciekawe prace, a bransoletka na drucie pamięciowym REWELACJA!!!

Zapraszam do mnie :)

Anonimowy pisze...

Śliczne broszki, a branzoletka ślubna piękna, ja miałam z takich perełek naszyjnik, naturalne perełki. Pozdrawiam

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates