sobota, 20 sierpnia 2011

Wróciłam!

Kochani Moi!
Wróciłam ponownie do świata blogowego,rękodzieła i w ogóle do życia:) Sił nabierałam na ukochanych Mazurach, pogoda dopisała, a  i ja czuję się znacznie lepiej, choć nadal muszę uważać na siebie i maleństwo:)
Mazurowa aura okazała się dla nas łaskawa:

 Lenkę siłą wyciągaliśmy z wody:)

 Wieczorami woda w jeziorze była jak tzw. zupa:) Bajka!
 A ja zaczęłam rosnąć:
 A takaoto pogoda powitała nas w domu:
Cieszę się bardzo,że wróciłam i już od poniedziałku biorę się mocno do pracy! Tak!Nareszcie!

1 komentarze:

Kasia pisze...

pięknie rośniesz! ;)) Lenka chyba była zachwycona takimi widoczkami :))
pozdrawiam i zdrówka życzę!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates