środa, 12 października 2011

Bransoletki ze szkła weneckiego,talerze i podkładki

Pochmurno i deszczowo dziś u mnie, tak więc oto, co poczyniłam objadając się w międzyczasie pysznymi jabłkami (to znak rozpoznawczy tej ciąży:)):


Bransoletki ze szkła weneckiego,zakochałam się w tych niebieskościach:) Wypróbowałam do czerni- bosko!

Nieco Swarovskiego:

I na koniec nieco decoupage'u: talerze ozdobne do kuchni:



Każdy talerz jest ciekawą ściągawką, jakie wino do czego podawać:)) Talerze są o średnicy około 20cm.

A do swojej kuchni poczyniłam te oto zielone podkładki:
I tak mija dzień,pracowicie,dodając awarię zamrażarki,z którą od rana walczę i mam nadzieję na wygraną:)
ściskam Was!

1 komentarze:

Unknown pisze...

Piękne bransoletki. W tej drugiej bardzo podobają mi sie kolory szkła weneckiego. ;-)

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates