wtorek, 11 października 2011

Wyróżnienie!

Otrzymałam dziś wyróżnienie od Hani. Bardzo dziękuję,jestem wzruszona!:)
Mam napisać 7 rzeczy o sobie, ojej, chyba nigdy zbytnio się na blogu nie obnażałam prywatnie, no ale kiedyś musi być ten pierwszy raz!:)
1.kocham książki, choć przyznaję, ostatnio mam na nie coraz mniej czasu, nie wyobrażam sobie domu bez książek, dlatego dość dziwnie się czuję, gdy wchodzę do czyjegoś domu,a ich nie widzę-pokaż mi,czy i co czytasz,a powiem ci, kim jesteś.....:)
2.Najbardziej lubię jesień. Jej zapach, nastrój,bogactwo kuchni o tej porze roku,
3.ciągle mam w sobie małą dziewczynkę,nie chcę jej stracić jak najdłużej:)!
4.jestem typem uparciucha-jak sobie coś zaplanuję,to tak ma być i kropka. Choć przyznaję, bycie mamą mnie ułagodziło i wyluzowało,
5.typ wrażliwca-ale:niecierpliwego,wybuchowego,pyskatego i gadatliwego:)
6.uwielbiam jeść, a jak mam czas-gotować, piec-szczególnie ciasta,
7.moim ulubionym kolorem jest niebieski:)

uffff,jakoś poszło:))

Mam również wyróżnić 16 blogów, które czytam i obserwuję- szczerze mówiąc, to trudność niesłychana, bo wszystkie blogi, do których regularnie zaglądam, zasługują na wyróżnienie:)
Nie chcę wyróżnić tylko części,więc wyróżnienie dedykuję im wszystkim:)

Dzisiejszy ranek zafundował mi niespodziankę- wielką awarię magistrali, więc nie mam wody-a tu pranie wstawione,rzeczy do mycia.....zobaczymy, co przyniesie mi pozostała część dnia:) Ufam, że już same miłe chwile!

ściskam jesiennie i ciepło:))
Filcia

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates