wtorek, 6 listopada 2012

Manufaktura aniołków i serducho w niebieskościach:)

Ostatnich kilka wieczorów poświęciłam na szycie bożonarodzeniowych aniołków.
Ja wiem,wiem,że to dopiero początek listopada,ale mam jeszcze mnóstwo pracy przed świętami.
Będę mieć zamówienia na obrazki anielskiew decoupage (co roku, to wspaniałe:)), poza tym jeszcze obiecałam sobie zrobić świeczniki  i podstawki na stół wigilijny oraz kubek na świece do kuchni- ostatnimi czasy często mamy awarie prądu, a świec to nie miałam prawie wcale- więc zakupiłam teraz porządny zapas klasycznch świec, tyle że brakowało mi jakiegoś ładnego pojemnika.Będzie zatem!:)


Aniołeczki mają około 20cm wielkości:)

A to poczynione decoupagem serducho do kuchni- oczywiście z kolorem niebieskim:)






Szkoda,że doba ma tylko 24h...:)))
ściskam!

7 komentarze:

JoLis pisze...

Aniołeczki prześliczne:)! serduszko oczywiście też:)
Pozdrawiam niebiesko:)

Unknown pisze...

cudne aniołki a serducho jak do mojej kuchni:) idealnie by pasowało przerabiam na niebiesko bialo:)

agawu pisze...

Piękne ozdoby!

J and A pisze...

Doba powinna mieć co najmniej 36h. Wtedy może bym się ze wszystkim wyrabiała :D Świetne serducho do kuchni!

moniFaktura pisze...

A takich trójkatnych to jeszcze nie widziałam :)

Ilona Popławska pisze...

cudne te anioły! ja to jestem chora na takie rzeczy ;)

Agnieszka pisze...

Pięknie i świątecznie u Ciebie- najbardziej urzekły mnie aniołki :)
Bardzo ciekawy jest Twój blog, z mila chęcią będę tu zaglądać
Pozdrowienia!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates