sobota, 24 listopada 2012

Niebieskie pudełko na świece

Rozłożyło mnie przeziębienie.
Nie znoszę tego uczucia,bo nie mam na nic siły, ciągle bym leżała i spała,ale jak tu leżeć i spać, kiedy wokół biegają moje królewny?:) Się nie da.
Więc zaciskam zębolki i czekam, aż grypsko minie. W końcu kiedyś musi:))
Skończyłam wieszaczek dla córek do pokoiku i świecznik bożonarodzeniowy, ale nie zdjęć jeszcze nie zrobiłam, pokażę następnym razem:)
Pudełko- kubek na świece już jest:
Oczywiście niebieskie:))

ściskam Was,
chora Fila:(

4 komentarze:

agawu pisze...

Bardzo ładne :)

ania pisze...

Pudełko bardzo ładne,z jakiego materiału powstało?

moniFaktura pisze...

Zdrowia życzę! Pudełko bardzo estetyczne, wypełnione świecuchami musi byc mega klimatyczne :)

sosnowygaik pisze...

Bardzo podoba mi się Twój pojemniczek. I kolorystyka i wykonanie cudne.

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates