niedziela, 20 stycznia 2013

Ogłaszam Candy!:)

Kochani,
pomyślałam sobie, że skoro wielkimi krokami zbliżają się walentynki,a co za tym idzie-moja 4 rocznica ślubu, postanowiłam zorganizować Słodkości:)
Zasady są powszechnie znane,ale przypomnę:
1. Proszę w bocznym pasku podlinkować poniższe zdjęcie:
2. Nie proszę, byście dodawały mój blog do obserwowanych- zawsze uważałam, że podglądanie danego bloga powinno być przyjemnością a nie koniecznością:)
3.Uczestnikiem candy może być każdy, nawet bez bloga-wtedy proszę o pozostawienie maila:)
4.Zapisy do 14.02, losowanie postaram się zorganizować dnia  następnego:)
5. Do wygrania są piękne kolczyki z perłami hodowlanymi Majorka i przekładkami z cyrkoniami:)

Serdecznie Was zapraszam!
Wasza Filka

30 komentarze:

mebelina pisze...

ŚLICZNE i ELEGANCKIE:) ZGŁASZAM SIĘ
:)

hsd pisze...

Zapisuję się również :)

pomieszane-poplątane pisze...

Piękne:) Zgłaszam się z przyjemnością:) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu:)

akaata pisze...

Piekne! jak wszystko co tworzysz

z chęcią zobacze je w swojej szkatułce na bizuterię...

Pozdrawiam

moniFaktura pisze...

Perły - cudowne, zglaszam sie z checia :) Pozdrawiam, monifaktura.blogspot.com

Maja pisze...

I ja się dopiszę z przyjemnością!
Zapraszam też do siebie na candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl

Nitkowy Świat pisze...

Ach wspaniałe kolczyki... Zapisuję więc się z przyjemnością ;-))

Anonimowy pisze...

Piękne kolczyki. Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam Dobrar@wp.pl

sosnowygaik pisze...

Piękne kolczyki. Chciałabym takie mieć, więc się zapisuję. Może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Są przepiękne ! Zapisuję się ! :)

Trojanda pisze...

I ja także spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

Ania Arbuzowa pisze...

Trafiłam na Twojego bloga zupełnym przypadkiem! Super prezent! Dopisuję się!
Zapraszam również do mojej zabawy :)
szezlaczek.blogspot.com :)
pozdrawiam !

mrumru pisze...

trafiłam przypadkiem , odwiedzam różne ciekawe blogi , ogladam sobie i tak po nitce do kłębka a w tym przypadku tutaj :) jak juz przyszłam to ustawie się grzecznie w kolejce :)

Zuza pisze...

Piękne te kolczyki!:)
zapisuję się:)
obserwuje i dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

ania.n pisze...

Witaj,bardzo podobaja mi sie te kolczyki i jak mozna to fajnie by bylo je wygrac.Pozdrawiam serdecznie.
ania_reg@poczta.onet.pl

Alojka pisze...

są przepiękne! nie umiem sie im oprzeć więc zgłaszam się
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

czy ja też mogę bo są bardzo ładne?
mikakitaa@wp.pl

Lineee pisze...

Zgłaszam się i ja:) Moja mama uwielbia takie kolczyki, więc byłby to dla niej idealny prezent na 32 rocznicę ślubu, którą obchodzą moi rodzice w Walentynki:)
Pozdr. z haftyline.blogspot.com

pearllart pisze...

Piękne!! ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie :)

arimor pisze...

Boże, jakie one są piękne! Sam fakt, że mogę wziąć udział w takim losowaniu, już mnie uszczęśliwił. Perła to mój ulubiony i szczęśliwy kamień! Tak elegancki i niezwykły w swoim procesie powstawania!

Pozdrawiam serdecznie, gratuluję bloga i przyłączam się do zabawy :)

arimor

arimor@o2.pl

Natalia (TotkaLove :) pisze...

Zgłaszam się :)

Unknown pisze...

Witam i z przyjemnością biorę udział w tak cudownym Candy:) Zauroczyła mnie Twoja nagroda, dlatego już zaczynam trzymać kciuki za szczęście w losowaniu:) Gorąco pozdrawiam:)

bb26 pisze...

biorę udział
bernadetaaa@interia.pl

sylwiaxx16 pisze...

biorę udział :)
sylviaaa100@interia.pl

Katarzyna pisze...

Piękne! Zgłaszam się :)

bloga nie posiadam, więc zostawiam maila: gogunia3@wp.pl

Unknown pisze...

Z wielką przyjemnością zgłaszam się do konkursu ponieważ nagroda jest przecudna.
To mój e-mail: kolanowska.ewelina@gmail.com
Pozdrawiam.

Pasje Justychy pisze...

Śliczne, na pewno będę tu zaglądać, nawet jeżeli nie kupuję uwielbiam oglądać różniastą biżuterię, zwłaszcza kolczyki:) pozdrawiam
http://pasjejustychy.blogspot.com/

Myszelka pisze...

Piękne kolczyki, dołączam do udziału w candy. Zapraszam również n moje candy :-) Pozdrawiam

Unknown pisze...

Cudne kolczyki - też bym chciała takie mieć, więc ustawiam się w kolejce.
pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

Lineee pisze...

Nie będzie mnie do 17.02, więc gdybym przypadkiem wygrała... poczekaj na mnie:)

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates