piątek, 9 lipca 2010

Drożdżowe Słodkości:)

Umilam sobie dzionki różnymi smakołykami:) Dziś z Tatą upiekliśmy takie oto pyszności:
Ogromniaste ciasto drożdżowe:) PYYYSZNE:)

Oraz całą tacę małych,słodkich drożdżowych rogali:


A do tego zakupiłam dziś na targu agrest:) Pierwszy w tym roku! Jest nieco kwaskowaty,twardawy,ale ja takie właśnie lubię-a najbardziej,kiedy pęka twarda skórka i wylewa się słodki miąższ....bajka:)



Zbudziłam się po szóstej, spać już mi się nie chciało,więc jak zwykle w upalne dni-chłodniejszy prysznic, spacer,a potem spontanicznie powędrowałam na targ-uwielbiam pruszkowski targ piątkowy, prócz świeżych owoców i warzyw jest tyle kramików z bzdetami,ubraniami, drobiazgami...mogłabym tak chodzić po targowisku aż do południa:)

Poza tym  myślę kreatywnie, jak tu pozasłaniać okna w salonie, słońce właśnie przeszło na tę stronę, a mi dziś jakoś słabiuteńko...może to już????:))))

0 komentarze:

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates