piątek, 17 grudnia 2010

Zabawa w św. Mikołaja oraz pachnidła

Moje Miłe,
zajrzałam dziś na ilość zgłoszeń do mojego candy i oniemiałam: 86!!!
Szok, szok, szok, takiego odzewu się zupełnie nie spodziewałam!
Dlatego postanowiłam przygotować nagrodę II w moim Candy, takie Candy Dodatkowe, które także rozlosuję 21 grudnia. Zapisujcie się oczywiście pod postem głównego Candy, co by się nikt nie zgubił:)
To szczególiki dodatkowej nagrody:

Kilkanaście pięknych serwetek do dekupażu oraz mnóstwo przeróżnych koralików:)

Oj, w jednym poście będzie nieco informacji, szał przedświąteczny dopadł mnie na całego!
Kurier dziś przywiózł choinkę:) Nieduża,ale okrąglutka,jeszcze w śniegu:) Pachnie igliwiem na całe mieszkanie!
A ja rozstawiłam po Domku pomarańcze nadziewane goździkami, pachnie przepięknie.
Dodajcie do tego zapach suszu na świąteczny kompot- bajka prawda?:) Za to właśnie kocham te święta-za niepowtarzalny nastrój, uroczysty, podniosły i ...pachnący:) Należę do osób, które wspomnienia segregują po zapachu, Wy macie podobnie?

Z rana udało mi się jeszcze pofilcować ogromne kule, będzie to komplet na zamówienie, na szczęście na po świętach:)

Na dzień dzisiejszy Moi Drodzy kończę, biorę się za pakowanie prezentów!

1 komentarze:

Kasia pisze...

nooo, ja też należę do tych zapachowych, dziś w sklepie z pół h chyba wywąchywałam co lepsze zapachy świeczek ;D
pozdrawiam!

 
Copyright 2012 Uroczysko Filomenki. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates